Frysna fingrar och tår..

Tänk va härligt de vore att ligga nära någon och känna deras hjärta slå lugnt i min rygg..


och tänk va härligt att veta att någon sitter hemma och väntar på mig..


Va härligt att ha någon som ligger och killar mig på ryggen tills jag somnar..


Uh, va härligt att ha någon som ger mig blommor utan anledning..


Va härligt det är när mina händer passar perfekt i någon annans..


Hur underbart är det inte när tre små ord kan betyda så mycket och man vet att det bara är till mig den säger de tre små orden..


Tänk att få ha någon som värmer mig från topp till tå när dessa kalla vindar går..


Och är det inte underbart att få känna sig älskad? 


Ta vara på varandra!

/S


Bild; stureplan.se

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0